Re: polpak: duze lossy

Autor: lukassk (lukassk_at_wp.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 23:38:09 MET DST

nie ma nic na komunikatach qwa u mnie tak samo od jakies 2 tyg (Lublin) ale
od soboty jest juz lepiej ale wczesniej makabra WWW chodzi jak trzeba szybko
ale jakies inne uslugi np Voip przez Buddyphone nie chodzil chyba robia jaka
s mofdyfikacje na laczach ale jak zawsze nic nie powiedza
Pozdrawiam
Lukasz
Uzytkownik "Pawel Szember" <fox_at_symboliczna.net> napisal w wiadomosci