Re: radiodostęp w Bydgoszczy

Autor: Zeus (mwalczuk_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 16:01:46 MET DST

Marcin Jurczuk <spock_at_shapieron.tkb.pl> wrote in

> Bzdury. Pracowałem w firmie która ma takową koncesje na obszar
> Białegostoku i nie ma tam nic o budynkach. Widziałem ją bo brałem
> udział w jej zdobywaniu.

Pienknie godosz, tylko nie zauwazasz ze rozmawiamy o warunkach na
jakich zostana uwolnione urzadzenia w pasmach 2,4 i 5,8 GHz.
Dotychczas (i niestety nadal) dzialanie w ww. zakresach wiazalo
sie z koniecznoscia uzyskania przydzialu czestotliwosci (a nie
koncesji !), a nowe rozporzadzenie zwalnia z tego obowiazku,
ale probuje sie sztucznie ograniczyc zasieg takich urzadzen poprzez
zamkniecie ich wewnatrz budynkow ...

--
Pozdrawiam
    	    	Zeus