Re: radiodostep w Bydgoszczy

Autor: Zeus (mwalczuk_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 16:01:50 MET DST

"ArG" <gorsky_at_go2.pl> wrote in news:acds7i$9o2$1_at_news.tpi.pl:

> Wg badań marketingowych przeprowadzanych na zlecenie pewnego dostawcy
> (nie wymienie jakiego) wynika, że się opłaca. A z tego co wiem to
> Formus zaczął do Bydgoszczy wchodzić jak już miał kłopoty finansowe.

Byc moze, haczyk tkwi w pytaniu na jakich danych opieraly sie te
badania ? Albo mamy rozne pojecie LMDS. Jestem przekonany, ze sprzet
w pasmie 3,5 GHz doskonale spelnilby swoje zadanie w takim terenie,
a inwestycje w niego zwrocilyby sie po kilku latach. Piszac o LMDS
myslalem jednak o urzadzeniach z zakresu 26, 28 GHz.

A w Formusie dopiero po pojawieniu sie klopotow finansowych podjeto
decyzje o zamknieciu projektu Bydgoszcz :( jakies 2 tygodnie po
zestawieniu lacza E3 Warszawa - Bydgoszcz :((

--
Pozdrawiam
    	    	Zeus