Re: radiodostep w Bydgoszczy

Autor: ArG (gorsky_at_go2.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 19:44:42 MET DST

Użytkownik "Zeus" <mwalczuk_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Byc moze, haczyk tkwi w pytaniu na jakich danych opieraly sie te
> badania ? Albo mamy rozne pojecie LMDS. Jestem przekonany, ze sprzet
> w pasmie 3,5 GHz doskonale spelnilby swoje zadanie w takim terenie,
> a inwestycje w niego zwrocilyby sie po kilku latach. Piszac o LMDS
> myslalem jednak o urzadzeniach z zakresu 26, 28 GHz.

Chodzi tu właśnie o pasmo 26, 28 GHz.
Wydaje mi się, że lokalizacja Formusa była niezbyt fortunna (o ile się nie
mylę to budynek BRE Banku na Starym Mieście) - a Bydgoszcz to miasto
"wąskie" za to rozciąga się na około 20 km. No i ta pradolina Brdy. Jest w
Bydgoszczy idealna lokalizacja na bazówkę dla systemu LMDS - maszt nowej
siedziby telewizji (na górze i widać całe miasto z masztu).

> A w Formusie dopiero po pojawieniu sie klopotow finansowych podjeto
> decyzje o zamknieciu projektu Bydgoszcz :( jakies 2 tygodnie po
> zestawieniu lacza E3 Warszawa - Bydgoszcz :((
Z tego co wiem to wstępnie kilku klientów było.

W każdym razie jest w Bydgoszczy nisza rynkowa i ten provider, który wejdzie
pierwszy z radiówką - to prawdopodobnie dużo zyska.

Pozdr.
Arek.