Re: skanowanie portow

Autor: mw.jarymowicz_at_idea.net.pl
Data: Fri 17 May 2002 - 22:09:16 MET DST

art 267 (nielegalne uzyskanie informacji) - kto bez uprawnienia
uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną, otwierając zamknięte
pismo, podłączając się do przewodu służącego do przekazywania
informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo inne
szczególne zabezpieczenie, (...)

jeżeli uważasz, że jesteś upoważnionym do uzyskiwania informacji, które
uzyskujesz, to nie wypełniasz znamion ustawowych, a chciałbyś, żeby
ktoś wchodził sobie do Twojego domu, oglądał Twoje tapety, czytał Twoje
ksiązki, a potem stwierdził, że nie dokonuje włamania, bo nie wypełnia
znamienia charakteryzującego się 'utrzymaniem się przy posiadaniu'?