Re: skanowanie portow

Autor: bartek (bartek_at_NOSPAM.rwl.torun.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 20:24:00 MET DST

KrzysiekPP wrote:

> A taki przyklad:
>
> Jestes wlascicielem domu. W domu sa ogolnodostepne drzwi do ktorych moze
> kazdy pukac i czasami mu otwierasz. A co powiesz takiemu wscibskiemu,
> ktory chodzi wokol domu i puka we wszystkie okna sprawdzajac czy
> przypadkiem nie jest ktores otwarte ?

Ze jest wscibski! :) Ale nie moge go oskarzyc o wlamanie, czy o
jakiekolwiek inne przestepstwo jesli tylko sprawdza czy sa otwarte. Moge
sie domyslac, ze proboje byc przestepca ale nim nie jest, jesli tylko
sprawdza. Przeciez ja nie wiem w jakim on celu sprawdza, fakt w
dzisiejszych czasach raczej sie 'sprawdza' tylko w jednym ;) ale to juz
chyba inny watek i do tego troche OT.

p.