Re: No tak...

Autor: Blazej Zimnak (syncro_at_nospam.scatty.eu.org)
Data: Thu 16 May 2002 - 22:01:17 MET DST

Dnia Thu, 16 May 2002 15:44:12 +0000 (UTC)
"Woyciech Wielogorski" <rdt_at_elend.pl> napisal(a):

[... info o URT ...]
> Skandal.
> Glupota, polityka, niekonsekwencja czy willa w Konstancinie?

IMHO tylko polityka. AFAIK panstwo ma wciaz wiekszosc udzialow w TP SA, po
wygranych wyborach zmienili szybko prezesa URT i anulowali kary. Mozna sie
bylo tego spodziewac. Nie beda przeciez wlasnym kolegom kar nakladac.

Wszystko moze sie zmienic dopiero po trzecim etapie prywatyzacji, ale
wtedy bedzie w ogole do dupy jesli do tego czasu nie zdemonopolizuja
rynku. Takie niuanse jak fatk, ze kazdy operator musi placic co rok slona
koncesje, a tepsa nie, dopiero mi (i pewnie nie tylko mi) podnosza
cisninie.

Szkoda, ze na URT ida pieniadze z naszych kieszeni...

--
/* Błażej Zimnak - syncro(at)scatty.eu.org */
/*   I'm looking for place in the sun.     */