Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 00:30:36 MET DST

"Moi" <Moi_at_w.pl> wrote in news:ab6usq$31q$1_at_news.tpi.pl:

> Coraz czesciej dochodze do wniosku, ze brzydko sie bawicie
> na pl.news.nowe-grupy.
> I bardziej Wam zalezy na zabiciu czasu przez utrzymywanie
> konwencji hihotowej na pnn-g, niz na faktycznym udziale/pomocy
> w tworzeniu sensownych grup dyskusyjnych w przedmiotowej
> hierarchii.

            To nie jest tak. Jeżeli ktoś przeczyta ze zrozumieniem instrukcję
zakładania grup w pl.*, przejrzy posty z ostatnich kilku dni (nawet
same początki wątków), ew. zobaczy dodatkowe materiały pomocnicze, to
IMO nie ma praktycznie szans na zgłoszenie bezsensownej propozycji (a
takie właśnie kończą się flamem). Nawet jeśli mu się coś takiego uda,
to otrzyma konkretną odpowiedź, dlaczego nie. Nie sądzę, żeby
nieodpowiadanie na posty bez poprawnego RFD było dobrym rozwiązaniem,
ale jeśli uważasz, że to dobry pomysł - mogę nie odpisywać.

> A teksty w stylu: 'Jak TS bedzie mial czas..."; "Widocznie TS mial
> inne, wazniejsze sprawy...' brzmia w tym kontekscie zalosnie.

            No, prawda, że zakładanie grup ma się kiepsko. Podsyłanie raz na
miesiąc aktualnej kolejki grup czekających na założenie, spisu
odrzuconych z jakiegoś powodu itp. mogłoby IMO uspokoić nastroje i
dopytywania się, czy list doszedł i jak to sprawdzić i kiedy będzie
głosowanie. Ciekawe, czy jest to wykonalne...

> Wystarczy potem tylko popchnac controle ze swoim kluczem.

            Nie tylko. Trzeba policzyć głosy, zweryfikować fałszywe (ostatnio
to niestety norma). Dopiero wtedy jest koniec.

> Dla jasnosci sprawy dodam jeszcze, ze w zupelnosci zgadzam
> sie z zawartymi w FAQ'ach i innych dokumentach (bravo ZZ!)
> wymaganiach, wskazowkach, instrukcjach tyczacych organizacji
> newsow i kwestii formalnych zwiazanych z powstawaniem
> nowych grup. Tylko ten kompletny brak terminow...!

            No niestety, nie tylko terminów, ale i informacji, czy CFV
dotarło, które jest w kolejce itd. Inna sprawa, że ciężko termin
określić - czasem czasu jest więcej, czasem mniej, a podejrzewam, że
newsy nie są (niestety - ale nie dziwię się) dla TS priorytetem.

--
/****    Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie    ****\
*****       Ja żyję, a wyście umarli, panowie.       *****