Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Robert (rr4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 02:48:12 MET DST

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <lkozicki_at_atelier.pl> napisał w wiadomości

> Ale jesteś fajny .... nasza Konstytucja (a nie konstytucja), oraz
Deklaracja
> Praw Człowieka gwarantują dostęp do Usenetu ? WOW !

No już sam nie wiem - śmiać się czy płakać. Ale dobrze.
Zechcesz zatem wskazać który artykuł naszej (piszę z dużej żebyś się nie
czepiał) KONSTYTUCJI lub POWSZECHNEJ DEKLARACJI PRAW CZŁOWIEKA tego mi nie
zapewnia ? A może inny przepis o którym zielonego pojęcia nie mam. Tylko
poproszę konkretnie - który artykuł ?

Jestem bardzo ciekawy twojej odpowiedzi.

pozdr. Robert