Re: SDI - Legionowo

Autor: Tomasz Śląski (tslaski_at_skonet.pl.invalid)
Data: Thu 16 May 2002 - 17:45:04 MET DST

"Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD" napisali:

> Namow jakas firme providerska, by upozorowala zainteresowanie
> Twoim osiedlem. Do mnie zjawila sie taka firma z ulotkami
> etc. i
> natychmiast dostalem telefon od TPSA, czy nadal chce to SDI
> (czekalem 2 lata).

Potwierdzam, ze ten numer zazwyczaj pomaga. Ja niecałe dwa lata temu
zrobiłem dokładnie jak piszesz - wtedy providerem dla sieci
osiedlowej miał być ś.p. Formus. Poszły ulotki, (bylo nawet sporo
chetnych) i w sumie gdyby nie zbańczenie Formusa projekt doszedłby do
skutku. TPSA natomiast w ciagu niecałych 2 miesiecy od powziecia
wiadomości co wyprawiamy na osiedlu, na którym nomen omen mieszka
byly prezes TPSA, wymieniła centrale i postawila połki z SDI.
Chodzili i prosili sie zeby wziać.
No to wziałem, a wczesniej oczywiscie słynne BMT...

--
TOM @ HOME
GSM +48 607 81 83 30   GG 139980 TS635-RIPE