Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Sigurd (sigurd_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 10:36:59 MET DST

Użytkownik "Moi" <Moi_at_w.pl> napisał w wiadomości
> "Sigurd" <sigurd_at_poczta.onet.pl> napisał news:abd9ro$qun$1_at_news.onet.pl...
>
> Nie ciagne juz ze trzy lata. Chyba z news.tpnet.pl to bylo...?
> Tak czy inaczej, nikt mi t(amt)ego nie skasuje. To co jest
> tam zapisane jako hierarchia pl.* jest moje, nie TS'a.
> Udostepnic moge komu zechce.

No to mamy różnicę definicyjną. Ty, jak rozumiem, traktujesz hierarchię jako
pewien produkt, rozrastający się, ale w danym momencie zawierajacy,
powiedzmy, 13 mln postów (btw. ile jest?). I kropka. A dla mnie hierarchia
to taka usługa, umozliwiajaca wymianę postów.
I ta druga - bezsprzecznie należy teraz do TS i MJ.

Sigurd