Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Jakub Klawiter (jklawiter_at_poczta.fm)
Data: Sat 11 May 2002 - 12:56:39 MET DST

Hi!

Dnia 02-05-10 10:36, Użytkownik Sigurd napisał:

> No to mamy różnicę definicyjną. Ty, jak rozumiem, traktujesz hierarchię jako
> pewien produkt, rozrastający się, ale w danym momencie zawierajacy,
> powiedzmy, 13 mln postów (btw. ile jest?). I kropka. A dla mnie hierarchia
> to taka usługa, umozliwiajaca wymianę postów.
> I ta druga - bezsprzecznie należy teraz do TS i MJ.

        Przepraszam ze sie wtracam, ale zaczelo sie od rozsadnej skad inad
propozycji ustalenia nie koniecznie sztywnych ram dotyczacych czasu jaki
ma ulynac od wyslania CFV to glosowania. Propozycja ma rece i nogi, tak
czy inaczej jest to generalnei propozycja do Tomka i innych wladnych
zeby sprawdzili czy sa w stanie sie zadeklarowac, ze zrobia wszystko co
w ich mocy aby np. oczekiwanie na glosowanie po wyslani CFV wynosilo
tydzien, dwa, miesiac niech bedzie. Obojetnie. To wszystko tylko dla
dobra szeroko rozumianego ogulu ... a dyskusja przeciagnela sie w
science-ciction pod tytulem co bedzie jak TS skasuje pl.* przeciez wiemy
ze tego nie zrobi, bo po co ... jesli bedzie chcial dac sobie siana, to
znajdzie czlowieka ktoremu juz od lat pewnie ufa i przekaze mu wladze
... jakkolwiek skomplikowane by to nie bylo.
Dyskusja nad odtwarzaniem nie skasowanych grup UseNet w pl.* jest troche
malo sensowna ... a moze sie myle. ;-)
        Ja nei wiem ... ostatnio rozne zeczy dziwia mnei coraz bardziej ... chyba
sie starzeje, ale co mi tam ... taka zycia ...

POzdrawiam!