Re: Symetria routingu BGP w TPNET :-)

Autor: Grzesiek Pawelski (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 10:33:18 MET DST

On Thu, 9 May 2002, Lukasz Trabinski wrote:

> Nie, nie zrobili.

Tzn. masz na mysli mozliwosc ustawiania c. przez peerow?
Bo tak ogolnie to mowily juz dawno ze zrobily. Ze sa chyba 4 typy ktore
mozna sobie ustawiac samemu(?), albo zazyczyc ustawianie (to na pewno).
W tranzycie powinny byc rzecz jasna usuwane, wiec chyba normalne ze ich
nie widac. Ja w kazdym razie nie widze.
W obiekcie we whojis nie ma jednak zadnego opisu odnosnie communities :(
co moze wskazywac ze nie mozna samemu. Ale to nie jest dobre zrodlo,
changed: konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl 19990518.
Nie wyobrazam sobie jakby to mialo dzialac bez c. (utrzymanie filtrow
byloby koszmarem dla admina).

Pzdr,
Grzesiek