Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Thu 09 May 2002 - 18:33:28 MET DST

On Thu, 9 May 2002 14:41:18 +0000 (UTC), "Moi" <Moi_at_w.pl> wrote:

 [...]
>Za stary jestem. Nie wiem ile lat mial Don Kichote, mnie po 40-stce
>juz sie nie chce...

 Aaaa, to zupełnie zmienia postać rzeczy. Ale zaczynaj tak wszystkie
 posty: "Stary już jestem, nic mi się nie chce, ale też nic mi się nie
 podoba". Ja się odczepię.

>Bo jest. A narzekanie i "marudzenie" mialo m.in. na celu odwrocenie
>uwagi mieszkancow pnn-g od szalenczej pogoni za trollami i innym
>warzywem, z proba skierowania jej na sygnaly plynace od normalnych
>obywateli usenetu.

 Z definicji w usenecie nie ma normalnych obywateli. Jeżeli nawet są
 gdzieś - to udało im się utworzyć i przegłosować (lub zawłaszczyć)
 grupy gdzie się spotykają. Czasami oczywiście jakiś cham albo burek
 zakłóca tam spokój, no, bywa...

 Kto i czemu trolluje na pnng to ja niezbyt dokładnie wiem - grupa
 jest dosyć uciążliwa, ale ostatnio jak tam zaglądałem to odniosłem
 wrażenie, że normalnych obywateli to tam niezbyt wielu. Za jakiś czas
 sprawdzę ponownie.

--
Wojtek ---(___C'>