Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:41:18 MET DST

"Wojciech Myszka" <myszka_at_norka.eu.org> napisał
> Moi <Moi_at_w.pl> wrote:
> M > Zas post moj dotyczyl przede wszystkim niedookreslenia procedur
> M > zakladania nowych grup, powodujacego frustracje niusowiczow.
> M > Moze troche temat rozwodnilem... Ale tylko troche...
> Moze i tego dotyczyl - w tym "marudzeniu" trudno bylo to zauwazyc.
> Ale czemu nie siadziesz i nie opracujesz jakichs *innych* zasad?
> Pozniej bedzie mozna je przedyskutowac...

Masz na mysli jakies 300 (w tym wiekszosc OT) postow, zakonczonych
konkluzja: "I tak TS sie pewnie na to nie zgodzi..."?
Za stary jestem. Nie wiem ile lat mial Don Kichote, mnie po 40-stce
juz sie nie chce...

> Bo dzis to ja widze tylko narzekanie ze jest zle.

Bo jest. A narzekanie i "marudzenie" mialo m.in. na celu odwrocenie
uwagi mieszkancow pnn-g od szalenczej pogoni za trollami i innym
warzywem, z proba skierowania jej na sygnaly plynace od normalnych
obywateli usenetu. Slowem - zajecie sie czyms bardziej zgodnym
z opisem grupy. Chocby na chwile.

> Wojtek ---(___C'>

Pozdrawiam,

Moi