Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 17:01:01 MET DST

Moi <Moi_at_w.pl> wrote:
> tego skutek? Rozciagnij watki i... czego, jako newbies, dowiesz sie
> na pnn-g o zakladaniu nowych grup? Czy jako proponentowi RFD starczy

A bo to niby nie ma FAQ, tysiąca odpowiedzi z linkiem do www.usenet.pl i w
końcu poradnika ZZ?
Człowieku - czy Ty w ogóle tam chociaż _czasami_ zaglądasz?

> Ci cierpliwosci, zeby przeczytac OT-owych 300 re-layow(?), by wylowic ten
> jeden / dwa merytoryczne o swojej propozycji?

Wyobraź sobie, że i w ostatnim wątku pierwsze komentarze były z linkami i
propozycją co w/w ma zrobić. Ale on wraz z kolegą wolał zacząć od mięsa.

> Zas post moj dotyczyl przede wszystkim niedookreslenia procedur
> zakladania nowych grup, powodujacego frustracje niusowiczow.

Znaczy co jest "niedookreślone"? Bo ich frustracja wynika głównie z niechęci
przeczytania FAQ/poradnika/www.usenet.pl/czegokolwiek.

> Moze troche temat rozwodnilem... Ale tylko troche...

W sumie to już nie wiem o co Ci chodziło.

--
Przemysław Maciuszko