Re: Kiedy ktoś zrobi

Autor: Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak (bloodman_at_trzcianka.one.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:42:33 MET DST

Więc Wed, 8 May 2002 16:59:31 +0000 (UTC),
miab <miab2_at_skrzynka.pl> pisze:

> Udostepnianie zasobow uczelnianych na rzecz podatnikow ktorzy
> na nia loza jest jej zasr... obowiazkiem.(jezeli tak zadecydujo owi
> podatnicy)

Nie prawda. Idź jako zwykły obywatel do jakiejś szkoły i sprobój
wejść za sale gimnastyczną sobie poćwiczyć... ;) Już to widzę...

> Nie potrzebuje zadnych dowodow jako ze wszystkie pieniadze
> ktorymi dysponuje uczelnia sa wlasnoscia podatnikow.

Ależ szkoły mogą prowadzić jakąś działalność. W tym świetle
powstałe przychody (które są zwracane do Min. Ośw.) równowarzą
koszty związane z ircd (na przykład). I co? I nic. As wypadł
z rękawa, bo nie ma jak powiedzieć że straty? ;) No - nie ma.

> Uczelnia musi udostepniac swoje zasoby na zasadach jakie
> ustali dla niej wlasciciel czyli podatnik.

Nie. Władze szkoły.

> A mnie i kazdemu podatnikowi(i tylko nam) wszystko do owych
> zasad i dlatego dostep do IRCNetu jest prawem jezeli tak ustali
> podatnik.

A wyobraź sobie, że później ircd się przenosi gdzie indziej, dla
dotychczasowego ircd automagicznie kasuje się C:line / N:line ...
A z tego Twojego 'ircd_do_ktorego_mam_prawo' robi się kolejny
samotny serwerek... A na przeniesionym (na ktorym równie automagicznie
się zrobiły wpisy do ircnetu) masz info, że trzeba płacić 100pln/miesiąc.

Jak bardzo gul by Ci strzelił? Jeśli ciągle jesteś za 'bo mam prawo',
to chciałbym zobaczyć jak strzela Ci po takim info; ten w/w gul.

--
Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak		Choose  life,  choose  scene!
<bloodman_at_trzcianka.one.pl>		> S y m p h o n y   2 0 0 2 <