Re: Kiedy ktoś zrobi porządekz IRCnetem?

Autor: miab (miab2_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 18:59:31 MET DST

Robert Redziak napisał(a) w wiadomości: ...
>On Tue, 7 May 2002 21:58:36 +0000 (UTC), Robert
><rr4_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Przepis? Nie wystarczy Ci to, że uczelnie pozwalają ludziom
> spoza nich na korzystanie ze *swoich* zasobów? Uważasz, że
> korzystanie z nieswoich dóbr jest prawem?!

Udostepnianie zasobow uczelnianych na rzecz podatnikow ktorzy
na nia loza jest jej zasr... obowiazkiem.(jezeli tak zadecydujo owi
podatnicy)

> Tak Ci się tylko wydaje. 1. To uczelnia dysponuje swoimi
> pieniędzmi tak, a nie inaczej.

Uczelnia nie ma swoich pieniedzy.

>2. Nie masz żadnego dowodu na to,
> że serwery uczelniane, na których są uruchomione ircd są
> utrzymywane z dotacji, a nie z pieniędzy pozyskanych w drodze
> świadczenia jakiś usług.

Nie potrzebuje zadnych dowodow jako ze wszystkie pieniadze
ktorymi dysponuje uczelnia sa wlasnoscia podatnikow.

>3. Uczelnia może udostępniać swoje
> zasoby komukolwiek zechce i na zasadach, jakie ustali.

Uczelnia musi udostepniac swoje zasoby na zasadach jakie
ustali dla niej wlasciciel czyli podatnik.

>A Tobie nic do owych zasad, nie dysponuj czyjąś własnością. I dlatego
> dostęp do IRCNetu jest przywilejem, nie prawem.

A mnie i kazdemu podatnikowi(i tylko nam) wszystko do owych
zasad i dlatego dostep do IRCNetu jest prawem jezeli tak ustali
podatnik.

miab