Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 23:52:56 MET DST

Aguirre <---_at_tpnet.pl> wrote:
> To, że IRC
> funkcjonuje na sprzęcie uczelni wynika braku właściwej kontroli
> nad wykorzystaniem infrastruktury informatycznej i pracą adminów.
> Innymi słowy - jest to karygodna samowola pracowników
> a nie dobra wola uczelni.

Kłamiesz. Celowo albo demagogicznie. W dodatku to są dość poważne
zarzuty, których nie radziłbym publicznie wyrażać bez poparcia
dobrymi dowodami.

Bo np. o warszawa.irc.pl dyrekcja Centrum Informatycznego SGH doskonale
wie, usługa ma zezwolenie i to *jest* dobra wola uczelni, że udostępnia
się ją ,,społeczeństwu''. Ja zaś mam pełne prerogatywy do decydowania
o tym, w jaki sposób usługa ta jest udostępniana (jak zresztą do wszystkich
usług sieciowych na SGH).

A teraz uprzejmie proszę o przeprosiny.

I (ponownie) o zakończenie wątku.

p.