Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:41:04 MET DST

On Wed, 8 May 2002 21:05:16 +0000 (UTC), "Aguirre" <---_at_tpnet.pl> wrote
in article <abbn5k$9oa$1_at_news.tpi.pl>:

[...]
> Ponieważ jednak
> - jak na razie - uczelnie o których mówimy są państwowe
> to mogą rozporządzać swoją własnością wyłącznie do celów
> statutowych (inaczej: do pełnienia swojej misji).
> Uogólniając - statutowa działalność wyższych uczelni
> państwowych to np.: edukacja, badania i świadczenie usług.
> Może jeszcze coś pominąłem, ale na pewno prowadzenie
> publicznych serwisów rozrywkowych (jak IRC) - w dodatku
> za darmo nie jest w przypadku tych instytucji legalne.

        A może zadałbyś sobie trochę trudu i wpisał w wyszukiwarkę "misja
+szkoła +główna +handlowa"? Dowiedziałbyś sie wtedy, że:
//-----
| Realizując swoją Misję, Szkoła łączy najlepsze tradycje z zadaniami
| dnia dzisiejszego i wyzwaniami przyszłości, inspirując przemiany
| w gospodarce.
[...]
| SGH od początku swojego istnienia wykazuje wrażliwość na problemy
| życia obywatelskiego. Reagowanie na wyzwania współczesności ułatwia
| nawiązywanie więzi z podmiotami otoczenia społecznego.
//-----
...oraz wielu innych ciekawych rzeczy, dostępnych na stronie:
http://www.sgh.waw.pl/info/ogolne/misja/

Nina

--