Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Robert (rr4_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 23:05:31 MET DST

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <sal_at_irc.pl> napisał w wiadomości

> Guzik, a nie prawda. Za dostęp do Internetu płacisz TPSA.

Ale oni nie chcą od ciebie pieniędzy i nie chcą dać ci dostępu. Mogą ?
Zresztą co tu się czepiać TEPSY. A dialog, nask i inni ISP mogą ? Jeśli nie
mogą to zastanów się dlaczego.

> Za dostęp do IRCNET-u nie płacisz nikomu.

A jakie to ma znaczenie ?
Wydaje ci się, że tylko wtedy gdy płacisz to masz jakieś prawa ?

> To po co zabierasz głos, skoro nawet nie wiesz co to jest i jak działa?
> Jednym słowem - pleciesz bzdury.

Najmocniej przepraszam Jaśnie Oświeconego. Wyciągasz zbyt pochopne wnioski
(jak zwykle). Nie używam to nie znaczy nie wiem jak. Zresztą co za różnica.
Ja nie wypowiadam się na temat zasad technicznych działania sieci.

pozdr. Robert