Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: vrv (vrva_at_ama.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 17:02:12 MET DST

> Zatrudnij go na etat, opłać należycie, to wtedy będziesz mógł mieć jakieś
> roszczenia i wymagania (oczywiście w godzinach pracy).
> I _wtedy_ będziesz mógł odsyłać ludzi do łopaty.
> Teraz twoje roszczenia są troszkę śmieszne.

Smieszne? A nie wiem czy zauwazyles, ale ten Pan jest oplacany z naszych
podatkow ? A na argumenty, w stylu ze to jego wolna wola iz to robi moge
jedynie powiedziec, ze nikt go do tego nie zmuszal i sam wybral taka mozliwosc
wiedzac na co sie decyduje... zawsze mogl sie wycofac widzac, ze nie potrafi
sobie z tym poradzic.