Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: vrv (vrva_at_ama.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 17:02:02 MET DST

racja, ale chyba pora juz przypomniec co do kogo nalezy.. a nie
przytakiwac na to co nam daja laskawie - bo jak dotad tak wlasnie
rozumiem moje korzystanie z sieci.. jako moj wolny wybor.. nie widze
wiec roznicy w moderowaniui.. to byl wolny wybor tego Pana.. ten Pan sie
nie sprawdzil.. wiec pora na zmiany, to chyba normalna sytuacja.. ale
jak to w Polsce kazdy sie trzyma stoleczka

Pozdrawiam