Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Proteus (proteus_at_post.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 22:07:59 MET DST

vrv <vrva_at_ama.pl> napisał(a) w wiadomości news:3CD8D627.D0D648EA_at_ama.pl:

> Smieszne?

Owszem.

> A nie wiem czy zauwazyles, ale ten Pan jest oplacany z naszych podatkow ?

Od kiedy? O ile się w tej dziedzinie orientuję, to moderator nie dostaje
żadnych pieniędzy za to, że moderuje. Nie przeczę, że Piotr K. może pracować
jako administrator jakiejś usługi i dostawać za to pieniądze, ale moderacja
na pewno nie wchodzi w skład obowiązków służbowych.

> A na argumenty, w stylu ze to jego wolna wola iz to robi moge
> jedynie powiedziec, ze nikt go do tego nie zmuszal i sam wybral taka
> mozliwosc wiedzac na co sie decyduje...

Może wybrał taką możliwość, a może został o to poproszony.
Czasem ciężko jest odmówić prośbie, wiesz?
Nie wszystkich trzeba od razu 'zmuszać'.

> zawsze mogl sie wycofac widzac, ze nie potrafi sobie z tym poradzic.

A kto go zastąpi?
Bo o odmoderowaniu grupy to on raczej nie może zadecydować.

--
 Wojciech "Proteus" Bańcer
 proteus_at_post.pl