Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 23:59:17 MET DST

Maciek Uhlig wrote:
> Michal Szokolo <msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl> wrote in

> Dzieki tym panom, co sa, przynajmniej cos dziala, chociaz z
> zacieciami. Co poniektorzy sa tez aroganccy i maja userow gleboko
> gdzies. Problem polega na tym, ze nie ma innych panow, ktorzy byliby
> jednoczesnie merytorycznie dobrzy i chcieli zajmowac sie za darmo
> obsluga uslugi. Dlatego jest jak jest.

A jesteś pewien że nie ma? A gdyby się znaleźli, powiedzmy teoretycznie,
to wierzysz, że obecna wadza potraktuje ich poważnie? Bo ja niestety nie.

Mogę żywić szacunek do ludzi, którzy uruchamiali te czy inne usługi w
kraju. Nie tylko ja zresztą. Ale może bez przesady, na szacunku za
dokonania przeszłe nie można jechać za daleko w przyszłość.

> Od dawna uwazam, ze wyjscie jest jedno: zawodowy serwer news
> prowadzony za prawdziwe pieniadze.

Są i takie. Tyle że kwestia samego dostępu jest drugorzędna.

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: