Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 00:00:33 MET DST

"Rafal 'Raf256' Maj" <admin_at_raf256.com> napisał
> pl.* (w sensie struktury logicznej, nie mówię o posiadaniu fizycznych
> urządzeń - serwerów) jest prywatną własnością TS i gdyby miał taką ochotę
> mógłby np. z wtorku na środę skasować wszystkie grupy pl.* do czego ma
> całkowite prawo...

Analogicznie, Reid, Gilmore i Moffet, gdyby im jeszcze raz przyszlo
ma mysl spotkac sie w tej samej knajpie, mogliby - po paru glebszych -
wpasc na pomysl skasowania calego Usenetu. Wszak onze, jako
struktura logiczna, jest ich wlasnoscia. Mieliby do tego calkowite prawo...
Wtorek, sroda, czwartek... - bez znaczenia.

Mysle sobie tylko _co_ moglby TS _skasowac_ i jak dlugo
spowodowaloby to istotne utrudnienia dla funkcjonowania
hierarchii pl.*?

> co do ustaleń - ustalenia są, więc zamiast robić z siebie koljengo
> nadentego gościa który wpada na grupę i odrazu jest Wszystko Wiedzącym,
> poczytaj FAQ - tylko _dokładnie_ - na pewno nie pożałujesz

Widzi mi sie, ze wpadalem na te grupe juz dobra chwile wczesniej.
FAQ czytalem nie raz (czasem dokladnie, nie zalowalem tego nigdy)
i kanwa mojego postu byl m.in. zapis:
"w niedługim czasie od jego* otrzymania zostanie rozpoczęte głosowanie."
* - chodzi o RFD uzgodnione na pnn-g i wyslane na cfv(at)usenet.pl.

Jak wyglada w praktyce "niedlugi czas"? - tu jest pies pogrzebany.

> Rafał 'Raf256' Maj
> GG-1175498

Pozdrawiam,

Moi