Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 04:23:37 MET DST

Piotr KUCHARSKI wrote:

> Nie było innej możliwości...

nie chcialo sie ?

> Chwalebne.

a jednak komus sie chcialo.

> Zapytajcie np. Astercity, jak im się to udało.

widzisz w tym problem, ze nawet nie zadales sobie trudu, zeby dowiedziec sie jak to dzialalo
FYI: klient kupowal w sklepie (calkowicie anonimowo) karte pre-paid z zdrapka potem biegl do komputera i
dzwonil, z callbackiem lub bez, niestey TPSA nie zawsze przekazywala nam numer osoby dzwoniacej, przy zakupie
nastepnej karty ident wygladalby inaczej... oczywiscie dalo sie to zrobic ale to jakby Cie nie interesowalo...
latwiej bylo przesunac rozmowe o rok

> O, nie. Najpierw ircop dostaje list od niejakiego dyrektora Krakowiaka,

raczej od L.Wabi - zerknij do archiwum

> który go straszy sądem

ja bym to nazwal informowaniem... chyba ze jest sie osoba strachliwa

> a potem niejaki Wabia na www.now-acc.pl zachęca
> swoich użytkowników do wysyłania listów do ircopa, jako sprawcy K:line.
> Potem dopiero oszołomy przysyłają listy.

to zle, ze poinformowalismy klientow ?
mielismy troche dosc dzwoniacych kulturalnych inaczej

> To, co mi się udało znaleźć, umieściłem na
> http://akson.sgh.waw.pl/~chopin/fiber.net/
>
> Przy okazji chciałbym *bardzo* poprosić o zakończenie tego wątku.

dlaczego ? od czasu wprowadzenia moderacji to chyba najdluzszy watek...

MK, http://www.max.pl