Re: pl.i-net.komunikaty - pytanie

Autor: Marek Iwanejko (miw_at_hehe.tpi.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 19:49:28 MET DST

Moi <Moi_at_w.pl> wrote:
> Na ile zglaszanie zdarzen planowanych i informowanie o zdarzeniach
> obecnych i przeszlych jest obowiazkiem, na ile zas dobra wola osob
> upowaznionych do emisji takich komunikatow?

Nie ma takiego nakazu, jednakże jest w dobrym tonie poinformować
o zdarzeniach istotnych dla działania większych serwisów.

> Obserwujac stan Sieci i porownujac go z pl.i.k - mam wrazenie
> pewnej przypadkowosci - zglaszane sa zdarzenia nieistotne,
> krotkotrwale, a o dluzszych czesto brak info (np. co wczoraj kolo
> polnocy dzialo sie z news.tpi?).

Rzeczywiście wystąpiły problemy z osiągalnością news.tpi.pl
z sieci Polpak (z przyczyn niezależnych, sam serwer pracował
bez zarzutu). Zaniki łączności czasami niestety bardzo utrudniają
wysyłanie komunikatów :(
Zapewniam, że pracujemy nad tym, aby wyeliminować takie problemy
w przyszłości.

> BTW, sama emisja komunikatu o godz. 10.50, ze byla awaria
> czegos-tam w godzinach 7.40-10.40 - delikatnie mowiac - mija
> sie z celem. Przeciez, to majac aktualny problem z polaczeniem
> szuka sie wyjasnien i sposobow potraktowania problemu, a nie
> szuka sie informacji dla skonstatowania: "aha, to _wtedy_ o to
> chodzilo..."

Moim zdaniem jest to lepsze niż całkowity brak informacji
(gdy była niemożliwa bieżąca informacja).
Przynajmniej wiadomo co się działo.

pozdrawiam
 m.

--
Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.