Re: Prawo, spam a "adres publicznie dostepny w Internecie".

Autor: Baltazar (baltazar_at_poczta.xz.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 23:22:36 MET DST

"Przemyslaw Popielarski" <premax_at_hot.pl> wrote in message

> Widac, widac, bo tak latwo - bez wyraznych i udokumentowanych powodow, to
> nazwiska nie zmienisz w Polsce.
Booooop
zła odpowiedż
pracuje w radio

mój kolega ostatnio robił reportaż o zmianach nazwisk
potrzeba podanie i znaczek za 30 złotych
trzeba wpisać jakiś powód zmiany ale jest to raczej formalność
mozesz wpisać "bo mi sie moje nie podoba", albo "bo sie sąsiedzi ze mnie
śmieja"

nikt tego przecież nie będzie sprawdzał

bylebyś nie chciał zmienić na Jan III Sobieski
albo coś wym guście...

Baltazar
baltazar_at_poczta.xz.pl