Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek

Autor: Adam Gasiorski (agasiors_at_firma.interia.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 17:36:18 MET

> Tylko iż wykorzystuje do swojej działalności miedziane druty, położone
> jeszcze za czasów naszych ojców, właśnie na koszt państwa. Które to
> rzeczone druty dostała za darmo. Na wieczyste użytkowanie.

Nie popieram dzialan TPSA, ale w tej kwestii mam inne zdanie:

Wzmiankowane druty zostale sprzedane przez Skarb Panstwa !!! Nie dane, a
sprzedane !!!
Pieniadze ze sprzedazy posluzyly do zasilenia budzetu, a ten jest
potrzebny do wspolczesnego modelu panstwa takiego jak nasze....

Inna sprawa, ze widocznie niezbyt rzetelenie przeprowadzono wycene !!!
BTW to caly model prywatyzacji TPSA byl zly, nie opieral sie na dobrze
przyjetych rozwiazaniach wzorem np. AT&T. Sprzedano majatek oraz CALY
rynek telekomunikacyjny - klientow, potezna infrastrukture, wygenerowano
pracownikow ktorzy zostana zwolnieni po paru latach i przejmie ich
panstwo...

        Adam Gasiorski