Re: Usenet w portalu Gazeta.pl

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 15:31:14 MET

Usenet, napisał(a):

> Niech kolega napisze w takim razie do CST POLPAK TP S.A.
> <dyzurcst_at_cst.tpsa.pl> - pierwszy z brzegu mail z pl.internet.komunikaty,
> żeby kolega "CST POLPAK TP S.A." też się przedstawił. Od kiedy to jest w
> sieci obowiązkowe? Co jeszcze podać? Numer dowodu? PESEL? Jak kolega Kaszpir
> taki wyjątkowo zainteresowany to zapraszam do Gazeta.pl - możemy się nawet
> osobiście poznać.

Do korzystania z Portalu GW zaprasza nas jakis anonim nie potrafiacy
oddzielic sygnaturki. I mamy to powaznie traktowac ?

Pozdrawiam
PS - jak to przeszlo przez moderatora ? No chyba ze patrzy w przyszlosc i
przewiduje ze portal ten bedzie takim problemem jakim jest aktualnie
niusy.onet.pl wtedy jestem sie w stanie z nim zgodzic :-)

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
The number you have dialed is imaginary. Please divide by 0 and try