Re: co wy na to?

Autor: matie (matie_at_greg.com.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 18:04:38 MET

Użytkownik "Yossin" <yossin_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> http://www.gazetaprawna.pl/numery/05602-661/aktualnosci.html?id_gpol2=3554

Pisze roznego rodzaju programy - na ogol w php na www.
Rozdaje je za darmo, wzglednie uzytkownicy placa - ogladajc reklame w jakims
rogu ekranu.....

Boze, niektore z nich moga byc warte nawet 10.000 PLN
( jak by sie uparl to czemu nie) Skad ja wezme 22% na to.

Kogos tu naprawde POKRECILO ( chcialem uzyc mocniejszego slowa).
Od dzis "sprzedaje" programy za cene 1 grosza.
Ciekawie bedzie wygladalo z faktura vat.

Uciekam do Nowej Zelandi.
Niech ten kraj sie rozleci - nie oplaca mi sie tu juz zyc.......