Re: Netia SDSL

Autor: Piotr Żurawski (P.Zurawski_at_NOSPAM.cdp.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 17:12:03 MET

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt_at_malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
wiadomości news:a6shfl$73r$1_at_news.tpi.pl...

> http://www.netia.pl/bdi/index.html)

> wg ciebie lepiej polpak?
> beeee
>
> a widziales jak to dziala?
> u mnie sredni dobowy transfer to juz 60% tego co na umowie

A gdzie na umowie masz napisane, ze bedziesz mial pasmo gwarantowane
dokadkolwiek poza urzadzenia operatora? 256 kbps za 700 zl to
niedrogo.
Owszem mozna taniej, ale pokaz mi kogos, kto ma taniej i nie dzieli
pasma
w stosunku wiekszym niz 1:4