Po fakcie ale z ciekawosci ...

Autor: Andy (synthe_at_kki.net.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 14:38:57 MET

Zgodnie z prawem Murphy'ego SDI padlo mi sobote. Nie mam
zamiaru sie rozczulac bo to normalna sprawa tym bardziej, ze
faktycznie w ciagu pol roku byla to raptem 2 albo 3 "awaria".
Interesuje mnie inna sprawa ... czy na dzielnicowych centralach
w czasie weekendu nikt nie dyzuruje? Za kazdym razem kiedy
zglaszalem awarie w czasie weekedu dowiadywalem sie, ze to
"jakas powazniejsza sprawa i bedzie naprawiona w poniedzialek".
Do czego zmierzam ... niedawno po miesiecznej przerwie wlaczyli
mi telefon bo jak sie okazalo ktos potraktowal rachunek za telefon
na ktorym byl takze abonament + instalacja SDI jako usluge
teleinformatyczna nie uwzgledniajac tego, ze byl tam takze oplacony
rachunek za ow telefon. Kilka wyslanych faksow i kilka wizyt +
miesiac czekania ... Moze tak zamiast 10 niekompetentnych panienek
z boku zatrudnic jednego czlowieka pelniacego dyzury w centrali
w czasie weekedu? Niniejszym zupelnie darmowo przekazuje ta
ciekawa propozycje pod rozwage tepsie ... jaki oni maja adres ..
zaraz, zaraz .. berdyczow_at_tepsa.pl? :)))

Andy