Re: netia i dzierzawa kanalizacji

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 14:39:49 MET

"Marcin Kuczera" <mkuczera_at_nowiny.net> wrote in message

> Czy ktos z Was orientuje sie moze, czy jest mozliwosc wydzierzawienia od
> netii kawalka kanalizacji teletechnicznej zeby wciagnac w nia wlasny kabel
?
> W cenniku nie ma, ale co jakis czas obilo mi sie o uszy ze jednak sie da a
> checia poznal bym opinie tych ktorzy probowali/udalo sie/nie udalo sie.

Jesli moge, to odpowiem nie-wprost.
Pewna lekko znajoma firma swiadczy uslugi providerskie. Maja w cenniku
dzierzawki na drutach zarowno Netii jak i tepsy. Aha - Netia w cenniku
ma dzierzawienie drutow, podobnie jak tepsa (nie pamietam dokladnie gdzie,
ale to widzialem). Teraz sedno sprawy:
wyszedl pewien lekki problem z drutami tepsy, wiec potencjalny klient
zaproponowal ze moze wiec wziasc niewiele drozsze druty netii.
Przedstawiciel providera zrezygnowany powiedzial, cytuje dokladnie:
"nawet mi pan kurwa nie wspominaj o netii...."

To dotyczylo uslug teoretycznie swiadczonych przez nich oficjalnie. A ty
wspominasz o czyms nieoficjalnym.

Pozdrowienia, Waldek
awago_at_orangegsm.info , waldemar.godel_at_telefon.pl