Re: Po fakcie ale z ciekawosci ...

Autor: Paweł Świrek (dupa.8_at_adres.w.sig.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 00:33:36 MET

Andy wrote:

> Zgodnie z prawem Murphy'ego SDI padlo mi sobote. Nie mam
> zamiaru sie rozczulac bo to normalna sprawa tym bardziej, ze
> faktycznie w ciagu pol roku byla to raptem 2 albo 3 "awaria".

To i tak super, bo u mnie w pracy jakieś 2 tygodnie temu SDI padało
non-stop (z winy TPSA).

> Interesuje mnie inna sprawa ... czy na dzielnicowych centralach
> w czasie weekendu nikt nie dyzuruje? Za kazdym razem kiedy
> zglaszalem awarie w czasie weekedu dowiadywalem sie, ze to
> "jakas powazniejsza sprawa i bedzie naprawiona w poniedzialek".

Czasem ktoś tam dyżuruje, ale pełni dyżur na odwal się. Powie, że awaria
jest naprawiana, a potem okaże się, że g* prawda.
A co Tepsa zrobi po takiej awarii? Obniży najbliższy rachunek telefoniczny
o jakąś symboliczną kwotę (rzędu 5 zł + VAT).

> rachunek za ow telefon. Kilka wyslanych faksow i kilka wizyt +
> miesiac czekania ... Moze tak zamiast 10 niekompetentnych panienek
> z boku zatrudnic jednego czlowieka pelniacego dyzury w centrali
> w czasie weekedu? Niniejszym zupelnie darmowo przekazuje ta
> ciekawa propozycje pod rozwage tepsie ... jaki oni maja adres ..
> zaraz, zaraz .. berdyczow_at_tepsa.pl? :)))

To i tak nie ma sensu, bo Tepsa rządzi się i tak swoimi prawami i nic się
nie wskóra.

--
Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, ICQ: 138677500
mailto:pawel.swirek_at_plusnet.pl http://www.nzs.pl/~swierk/ +48607332755