Re: Netia SDSL

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 12:43:09 MET

Connecticut wrote:

> Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <ladzk_at_waw.pdi.net> napisał w wiadomości
>
> A możesz mi to wyjaśnić, co to komu szkodzi że z łącza korzysta 100 osób
> a nie 1, skoro transfer i szybkość łącza nie zmieni się??
> Kable się szybciej zużywają, modemy się grzeją? ;)

Podstawy ekonomii i wyzysku człowieka przez korporację, lekcja 2:
Z tej prostej przyczyny przeszkadza to temu, kto sprzedał to jedno
łącze, że gdyby każdy z tych stu userów nabył osobne łącze, to firma
byłaby o 99 sprzedanych łącz do przodu. I handlowiec by dostał premię a
prezes by sobie kupił nowego merca.

Bo technicznego powodu istotnie nie ma. Można i tysiąc userów powiesić
na modemie 9600...

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: