Re: Netia SDSL

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 12:43:21 MET

"Connecticut" <pf64_at_poczta.interia.pl> napisał w wiadomości

> A możesz mi to wyjaśnić, co to komu szkodzi że z łącza korzysta 100 osób
> a nie 1, skoro transfer i szybkość łącza nie zmieni się??
> Kable się szybciej zużywają, modemy się grzeją? ;)

Nie, ale biznesplan dla takiej uslugi zaklada statystyczny rozklad
uzycia pasma jak przez uzytkownika pojedynczego, czyli
srednio b. niewielki, nad czym czuwa zapis regulaminu.

Wiec jesli tak statystyke lamia abonenci lamiacy regulamin
to psuja tez biznesplan i czynia usluge nieoplacalna,
wiec z takich klientow sie rezygnuje.

Prawda ze proste?

P/