Re: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(

Autor: Mariusz Wołek (mariusz.wolek_at_lexpolonica.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 18:42:05 MET

Użytkownik "Cugi" <cugixxx_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Onet w ogole schodzi na psy. Jako uzytkownik mam tam konto pocztowe od
> poczatku mojej przygody z netem, i w ciagu tego roku uzytkowania nabieram
> coraz gorszej opini. Najbardziej dotkliwa sprawa jest gigantyczne
opoznienie
> w otrzymywaniu e-maili z zalacznikami, bywa ze pliki po kilka mb
przychodza
> po kilku dniach ROX! Kiedys tak nie bylo. Poza tym o co chodzi z tymi

To niekoniecznie moze byc wina Onetu. Poza tym protokol SMTP niespecjalnie
sie adaje do przesylania duzych zalacznikow bo w przypadku zerwania
transmisji cala poczta jest przesylana jeszcze raz od nowa - nawet jesli do
konca pozostalo 1%. Wiec jesli ktos "po drodze" ma slabe lacze to takie
email moze isc kilka dni, moze nawet w ogole nie dotrzec

Zaslav