Sferii wyjście na świat

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 18:42:48 MET

Witam.

Czy ktoś wie może, jakie Sferia ma/ma zamiar mieć wyjście na świat?

Miły pan na infolinii na pytanie jakie będą mieli wyjścia odpowiedział, że
RS-232, a po doprecyzowaniu pytania z lekką nutką dumy odparł, że mają własną
sieć szkieletową. Gdy zapytałem o wyjście *na świat* odpowiedział, że to
informacja poufna i nie może mi jej udzielić...

Pozdrav
-- Shot

--
"University of Wisconsin statistics department... where mean is normal, and
deviation - standart."