Re: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(

Autor: Cugi (cugixxx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 19:45:29 MET

Onet w ogole schodzi na psy. Jako uzytkownik mam tam konto pocztowe od
poczatku mojej przygody z netem, i w ciagu tego roku uzytkowania nabieram
coraz gorszej opini. Najbardziej dotkliwa sprawa jest gigantyczne opoznienie
w otrzymywaniu e-maili z zalacznikami, bywa ze pliki po kilka mb przychodza
po kilku dniach ROX! Kiedys tak nie bylo. Poza tym o co chodzi z tymi
ikonami? Kiedys na poczatku zdecydowalem sie na onet poniewaz uznalem go za
przejrzysty i chyba zdecydowala ta ikonka "masz listy" ( ale jestem lama
;) )
Niestety nie wiem kiedy ale ta ikonka przestala u mnie funkcjonowac , zgasla
nie wiadomo kiedy i juz sie nie pojawila. Szambo sie robi to fakt.