Re: Sferii wyjście na świat

Autor: Fishbone (SGluch_at_ego.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 16:06:13 MET

> Miły pan na infolinii na pytanie jakie będą mieli wyjścia odpowiedział, że
> RS-232, a po doprecyzowaniu pytania z lekką nutką dumy odparł, że mają
własną
> sieć szkieletową. Gdy zapytałem o wyjście *na świat* odpowiedział, że to
> informacja poufna i nie może mi jej udzielić...

Hmm... W zwiazku z niezdecydowaniem TPsy czy udostepni mi SDI tez
interesowalem sie Sferia. No ale TPsa byla pierwsza i dala HISa...
Anyway o Sferii chcialem. Chwycilem sie jej jak brzytwy, zapisujac sie na
wszystkie mozliwe uslugi we wszystkich kolejkach. Ale...
Wszystko bylo piknie do momentu przyparcia technicznego do muru.
Nie podoba mi sie u nich:

1. Transfer 144Kbps. Jasne. Maksymalny. Na razie nie ma idei czy JAKIKOLWIEK
transfer bedzie gwarantowany. Na pewno nie 144Kbps....

2. Oferta to dostep do netu i telefon VoiP. Niestety telefon w momencie
korzystania z netu dzialal nie bedzie. I odwrotnie net w momencie
korzystania ze sluchawki tez nie bedzie hulal.

3. Terminy przesuwaja z miesiaca na miesiac jak kablowki. Moze troszke mniej
olewnictwa, bo nie z roku na rok, ale mimo wszystko.

Simi