Re: Netia SDSL

Autor: Marcin Głowacki (marcing_at_bsd.org.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 14:33:27 MET

In article <a6qplq$hp3$1_at_news.tpi.pl>, Tomasz Śląski wrote:

> He he, mam wrażenie, ze przedpiścy chodziło o podzielenie sie wrażeniami
> a nie łączem ;-)
> Aczkolwiek, przy cenach, jakie oferuje Netia, zakaz ów wydaje sie byc
> czystym absurdem.
> To co, nawet masq we firmie nie mozna sobie zrobić ?

Można, i zapewne jak się dogadasz zrobią Ci to na swoim urządzeniu:

(cytat ze strony Netii)

Technologia

Zastosowana przez Netię najnowsza technologia SDSL przy stałym dostępie do
Internetu zapewnia wysoką niezawodność i skuteczność transmisyjną na
pojedynczej parze przewodów, oraz dużą odporność na zakłócenia. Sprzętowe
rozwiązanie korekcji błędów i kompresji danych zwiększa efektywną prędkość
transmisji.

Sprzęt abonencki zawiera wbudowany modem/router, wyposażony jest w
translację adresów NAT oraz interfejsy V.35 i Ethernet (RJ45). Istnieje
możliwość bardzo prostego bezpośredniego podłączenia do sieci LAN jedynie
stykiem 10BaseT (UTP).

--
Marcin Glowacki, sys-adm, MG4854-RIPE
http://marcin.glowacki.eu.org