Re: Netia SDSL

Autor: Kamil K. [horiz0n] (horizn_at_usun.rumia.net)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 14:33:40 MET

ReVoLT wrote:

> Czy mial ktos moze jakies doswiadczenia z laczami SDSL Netii ?
> Jesli tak, to czy moze sie nimi podzielic ? :)
> (konkretnie BDI Standard 128 lub 256, http://www.netia.pl/bdi/index.html)
>
> TIA
>
> --
> Pozdrawiam,
> ReVoLT
> revolt_at_astercity.net

wlasnie wczoraj mi zalozyli 512 kilo BDI standard (bez cira)
wrazenia troche mieszane, poniewaz juz 3 razy sie wywiesilo polaczenie i
pomoglo wyjecie wtyczki z gniazdka telefonicznego.
napisalem do heldesku i czek na odpowiedz, ale widze ze na razie od rana
od 6.30 dziala wszystko i transfer nawet do zniesienia, bo wczoraj
wieczorem i w nocy to byla masakra.

przeczytalem na pl.com.networking ze przyczyna wywieszania sie
polaczenia moze byc przepelnienie tablicy NAT, osoba ktora to napisala
polecila: skrocenie czasu czyszczenie tej tablicy. Ja jednak nie mam
mozliwosci zalogowania sie i konfiguracji swojego routera.

mam jednak nadzieje ze Netia zrobi swoje :)

--
kamil.k
icq 17114892