Pro-Futuro i customer care (bylo: Dwie taryfy)

Autor: piotrek (pki_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 14:32:52 MET

obi wrote:

> Dostep do sieci masz zawsze. Zalozmy ze miales dla ask wykupione
> lacze 2mbit z 256kbit CIR, po zmianie zasad masz w dni powszednie od
> 0700 do 1900 pasmo 256kbit (gwarantowane i maksymalne) a w pozostalym
> czasie (weekendy i nocki) twoje pasmo to 2mbit (gwarantowane i
> maksymalne). Aha zapomnialbym, placisz 10zl netto mniej :)

Tak. Tak. Dostep do sieci zwlaszca w godzinach 17-19 laczem 64kbps dla
25 osob podczas gdy w tej chwili mamy 512 kbps to po prostu rewelacja ...

Doswiadczylismy tego wlasnie wczoraj, kiedy wlaczyli nam "na probe" w
ciagu dnia taryfe 1 (te nieszczesne 64 kbps).

Co ciekawe poniewaz kolega, ktory utrzymuje kontakty
handlowo-organizacyjne nie byl laskaw mnie poinformowac o sprawie to
rano jak zobaczylem co sie dzieje to zglosilem awarie do helpdesku.
Szukali przyczyny przez caly dzien i nie znalezli!
Tak wiec niech zyje profesjonalizm!

A najgorsze jest to, ze lacze u nich kupilismy zaledwie niecale 2
miesiace temu i gdybysmy wiedzieli ze tak zmienia sie warunki, to w
nigdy bysmy sie na nich nie zdecydowali.
Zwlaszcza, ze jezeli chodzi o abonament to konkurencja (przy
uwzglednieniu oferty promocyjnej i po negocjacjach cenowych) jest
zaledwie o 200-300 zlotych drozsza przy porownywalnych kosztach
instalacji i parametrach lacza.
Nie bede mowil co to za konkurencja, zeby nie byc posadzonym o
kryptoreklame (jak kogos interesuje, to prosze na priv).

A teraz firma ustami swojego przedstawiciela mowi mniej wiecej tyle:
"Tu jest aneks do umowy, nalezy go podpisac *natychmiast* a jak sie nie
podoba to wypierda%^&" !

Pozdrawiam

Piotrek