Re: Netia SDSL

Autor: Leszek Olszewski (rewt_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 14:33:13 MET

In article <a6r987$g98$1_at_news.tpi.pl>, tslaski_at_skonet.pl says...

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Dla mnie byłaby to satysfakcjonuj±ca klauzula. Do urzadzeń Operatora to
> nie, ale do *swoich* ? (za *moim* routerem z maszkarad± w domy¶le)
>

> --
> TOM
> GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

Sorry, aż sprawdziłem w umowie z ciekawości:

8.2 Abonent nie może bez zgody Operatora, wyrażonej na piśmie pod
rygorem nieważności, podłączać do Łączy urządzeń nie należących do
Abonenta lub użytkowanych przez abonenta wspólnie z osobami trzecimi.

Umowa umową ale na śląsku kilku sieciom lokalnym za dzielenie łącza
powypowiadali umowy, bez względu na to czy sformułowanie było precyzyjne
czy też nie.

Leszek