Re: Powrot Arnolda Buzdygana i dosc ciekawa idea

Autor: Marcin Osadowski (micro_at_andernet.stargard.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 15:08:35 MET

Użytkownik Woyciech Wielogorski <xor_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6ingf$dur$1_at_news.tpi.pl...
> "Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> wrote in message
>
> nie bardzo rozumiem - zawsze wydawalo mi sie ze ludzie udostepniaja w
Sieci
> strony z dobrej woli a jesli chca miec z tego zysk to robia prepaidy,
> banery, etc.
> to, co - z punktu widzenia ISP - bede musial placic biologowi-hobbyscie za
> to ze ma strone o pszczolkach na ktora wchodza dzieci klientow, a nie bede
> musial tego czynic w odniesieniu do intyernetowego sex-shopu w ktorym ich
> tatusiowie placa karta?
> to jakis nonsens...

Ech tam nonsens.
Przecież wszyscy się z tym zgadzają. Płacą niejednokrotnie sporo kasy
providerom, by tylko móc umieścić w serwisach to, o czym chcą napisać. To
jest jak dobra inwestycja.
Dzisiaj płace za utrymanie strony ISP a jutro ISP zapłaci mi, przecież tylko
po to ludzie wchodzą "do net'u" by oglądać strony tworzone przez firmy,
hobbystów i innej rasy arnich...

A tak na powaznei teraz:
Jak im tak bardzo zależy, to niech się zgłoszą do Polcardu albo innej
instytucji i wejście na swoją uzależnią od zapłacenia ...

Powidzenia...

Mi