Re: Powrot Arnolda Buzdygana i dosc ciekawa idea

Autor: Woyciech Wielogorski (xor_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 22:50:11 MET

"Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> wrote in message
> Ogolnie nie wiem co o tym myslec - z jednej strony (nie)slawny Arnold
> Buzdyga z drugiej troszke racji ma.

nie bardzo rozumiem - zawsze wydawalo mi sie ze ludzie udostepniaja w Sieci
strony z dobrej woli a jesli chca miec z tego zysk to robia prepaidy,
banery, etc.
to, co - z punktu widzenia ISP - bede musial placic biologowi-hobbyscie za
to ze ma strone o pszczolkach na ktora wchodza dzieci klientow, a nie bede
musial tego czynic w odniesieniu do intyernetowego sex-shopu w ktorym ich
tatusiowie placa karta?
to jakis nonsens...