Re: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 15:08:25 MET

Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

> Dokładnie....

Jasne. Jak się ma w pracy nieograniczony dostęp, to w domu nie potrzeba
już wiele.

> Ostatnio przykręciłem kurek na usługi P2P (i kilka innych) i od razu
> dostałem kupę maili narzekajacych że im się wolno ściąga...
> a obciążenie łącza spadło mi ze 100% zapchanego łącze do ok. 30% (z czego
> się baaardzo cieszę)

A że inni nie mają w pracy/szkole/whatever nielimitowanego dostępu i
chcieli by sobie coś z domu pociągnąć? Śmierć frajerom?

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: