Re: Czy ktos o tym slyszal?

Autor: mentoro (mentoro_at_netten.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 21:22:29 MET

Uzytkownik "Małachowski Paweł" <pawmal_at_unia.3lo.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:20020305212747.F48921-100000_at_zu0m.zin.lublin.pl...

> brawo, zatem w naturalny sposob pojawia sie potrzeba stworzenia czegos
> takiego. skoro firm nie ma lub sa za drogie, to sie robi samemu.

> nie musisz, sam jestem prezesem.
> przeczytaj sobie ustawe to zobaczysz, ze sa dwa rodzaje stowarzyszen.

Zgoda, ale kazde musi byc w swietle przepisow jak nie zarejestrowane, to
chociaz zgloszon odpowiedniej instancji, w tym wypadku pod Sad Gospodarczy

> przyklad z piwem kompletnie nie pasuje do sytuacji.
> a rozmowa z tymi ludzmi nie zobowiazuje Cie do niczego.

No wlasnie, ze pasuje...,
Ciebie tez nie zobowiazuje zakup piwa, mozesz o nim porozmawiac, wysluchac
co sadza inni, a nawet sie zachwycic..., ale i tak zrobisz co bedziesz
uwazal i zakupisz zapewne swoje ulubione, a wiedzezdobyta o nowym trunku
wykorzystasz do rozmowy z innymi... no, ale poco ja to pisze i niszcze sobie
klawiki, jak ty sam juz o tym powiedziales...

pozdrowionka

> PM

mentoro